Friday, May 2, 2008

بيقولوا عنك


بيقولوا عَنك

بيقولوا إنك

بيقولوا كتير هواكي


بيقولوا عنك ان انتي أجمل ماشافت عنيه

بيقولوا انك في قلبي ساكنة ومداريه

بيقولوا شمسك كتير بتسحر

بيقولوا نيلك لي بيأسر

بيقولوا كتير هواكي عايش معايه وبيه

بيقولوا عنك

بيقولوا إنك

بيقولوا كتير هواكي


بيقولوا عنك ان انتي موجة في بحر شارد

بيقولوا انك بتكوني كده مع كل مارد

بيقولوا معايه بتبقي نسمة

علي كل لون وكل رسمة

بيقولوا كتير هواكي زي الشمس والميه

بيقولوا عنك

بيقولوا إنك

بيقولوا كتير هواكي



بيقولوا عنك غنوة لكل مصري ولي

بيقولوا انك حته مني وحاسة بي

بيقولوا اني لحن في شفايفك

بيقولوا وانا سامعك وشايفك

بيقولوا كتير هواكي مالي علي الدنيا

بيقولوا عنك

بيقولوا إنك

بيقولوا كتير هواكي



بيقولوا عنك رمز الحضارة

بيقولوا إنك أعظم منارة

بيقولوا رملك ذهب بيضوي

بيقولوا حضنك لي بيحوي

بيقولوا كتير هواكي يابلدي مني ولي

بيقولوا عنك

بيقولوا إنك

بيقولوا كتير هواكي

4 comments:

quiet_storm said...

حمد لله على السلامه
نورت هنا بكماتك السهله البسيطه اللى بتنقل احساسك قعلا بكل تلقائيه اتعودنا عليها منك يا قمرنا
متتاخرش كنير علينا
فى انتظار جديد بقى
سلاااااااام

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

انا قريتها على اكسيل وقلت مفيش مانع إني أغلس هنا برضه

على فكره إنتي لسه مقريتيش في الأوزان لأن لو قريتي حاج هبسيطه هتظبطي الوزن بسهوله

وياريت تفهميني اللازمه بتاعة بيقولوا عنك

بيقولوا انك

بيقولوا كتير هواكي
تعني ايه؟؟؟

أقول لك شكليها أحسن عشان أنطقها صح

تحياتي وفي انتظار القادم

semsema said...

الله يسلمك ياحنون
منورة ياجميل
متحرمناش من زياراتك يافندم
سلاااااااام

semsema said...

دكتور محمود فلافيو
حضرتك تنور وتغلس زي ما تحب وعلي الpage
اللي تحبها
انا مدخلتش علي اكسل لاني عندي مشكله في الدخول
الخاطرة دي كاتباها من أولي كليه
وأوعدك أول كتابه لي جديده تكون باذن الله موزونة
منور والله يادكتر
وياريت متحرمنيش من تعليقاتك
وميرسيه علي ورقة الملتقي اللي اديتها لجهاد فورا أول ما طلبتها لي
كنت أتمني أكون موجوده
بس كان عندي مشوار ضروري

تقبل تحياتي
.....